New in floral shorts / New in květované šortky


Hello ladies, we have a heat wave in the Czech rep. but that´s OK with me because I just got my new Topshop shorts last Friday and I finally had a chance to wear them yesterday. They are a little shorter than I expected and my bag was pulling it up as I was walking but it didn´t really matter because they are so pretty and I can be sure not to meet anybody else wearing them in Brno (the only Topshop store in the Czech rep. is in Prague ).
Yesterday I went to school to do my first exam this semestr. I needed to get there quite fast and you know something usually happens when you´re in a hurry. My obstacle was a class of students getting in the bus. 10 minutes delay :( I came to school 12:15 instead of 12:05 as I had planned. Well I quickly headed to the classroom where the exam was supposed to be. When I came there I heard some frenchman speaking. I panicked a little and strated running up and down the floors. Luckily I ran into a classmate who gave me the right direction. The exam went well honestly I got much better mark than I expected. On my way home I stopped by in a drug store. We ran out of washing powder and I volunteered to buy it while I´m in the city. Unfortunately there was only 4l jerry can. I encouraged myself that I can do it carry it all the way home buying a plastic bag to carry it in. Moreover it was really hot in all means of transport (I just started thinking about removable windows in trams or at least boxes of deodorants as a mandatory equipment there). The bag was OK through the whole journey home. It broke in front of my house when I was looking for keys. Luck again! The rest of the day was fine.
Sorry to bother you with such a long story and thank you for being patient to read this far. Do things like this happen to you to? xoxo Eve.h

Zdravím vás, mé dámy. Jak jste asi všechny v posledních dnech na vlastní kůži pocítily, máme v Česku letošní první vedra. To je aspoň květen, co? :D A že mi v pátek přišly moje zbrusu nové Topshopácké kraťásky, neodolala jsem a vyrazila v nich včera odpoledne do práce. Pravda jsou trošku kratší, než jsem myslela a kabelka mi je navíc furt posouvala nahoru, ale co už, jsou strašně krásné a hlavně je tu nikdo v radiusu minimálně 20 km nemá...
Krom toho jsem včera dopoledne vyrazila na svoji první zkoušku v tomhle semestru. Docela jsem spěchala a samozřejmě - jak už to tak bývá, když člověk spěchá - nabírali jsme u hradu Veveří nějakou třídu. Takže zdržení asi 10 minut. Do školy jsem tudíž místo plánovaného příchodu 12:05 přišla 12:15. Přijdu k učebně, kde ta ústní měla probíhat a tam slyším francouzštinu, tak jsem se zarazila a začala lehce panikařit. Při pobíhání mezi patry jsem naštěstí narazila na spolužačku, která mě už navedla. Zkouška proběhla úspěšně. Popravdě mnohem úspěšněji než jsem čekala. Po cestě domů jsem se stavila v drogerii. Došel nám doma prášek na bílé prádlo, tak jsem se mamce nabídla, že když už budu ve městě tak nějaký seženu. K mání byl ale jenom 4l kanistr. Tak jsem se hecla, že to domů nějak zvládnu a koupila jsem si na tu butelu igelitku. Nutno dodat, že v MHD bylo narváno a vedro jako v pekle (na chvíli jsem po cestě zauvažovala nad tím, že by dopravní podnik měl zainvestovat do rolovacích oken v šalinách, nebo aspoň do krabice deodorantů coby příslušenství v MHD). Igelitka celou cestu vydržela. Až když jsem před domem hledala klíče, ruplo jí dno. No ještě, že až doma... Zbytek dne už byl naštěstí v pohodě. :) Omlouvám se za tak dlouhý výlev a gratuluju vám, pokud jste dočetli až sem. Stávají se vám taky takové věci, když spěcháte? Vaše Eve.h



tank top, glasses / tílko, brýle HM
shorts / šortky Topshop
sandals / sandále Deichmann
heart necklace / srdíčkový náhrdelník fler.cz

Mohlo by se vám líbit

15 komentářů

  1. Ještě, že to dopadlo v pořádku. Mě se tohle stává pořád. Zákon schválnosti prostě funguje vždy a všude. ;)
    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Super kraťásky! Strašně ti to v nich sekne..! Jojo takové věci se mi stávají běžně.. :D a s tím MHD máš pravdu! :D Proto jsem raději včera do školy absolvovala pěší túru, neměla bych na to..! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šortky jsou super. A zákony schválnosti...samozřejmě, jak jinak...vždyť by to přeci byla jinak děsná nuda ;)

    OdpovědětVymazat
  4. I love your flats! I just discovered you and followed! You can follow me back here at: http://theweeklytrends.blogspot.com/, keep shining pretty girl!

    OdpovědětVymazat
  5. Šortky jsou skvělé a sluší ti! :)
    Jinak když spěchám, tak se taky dějí naschály. :) A s MHD máš naprostou pravdu, nicméně odpoledne to ještě pochopím, ale jak někdo může smrdět brzo po ránu (tj. kolem 6.30), když jede do práce/do školy, to opravdu nepochopím. :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, Evi, ty jsou vážně krásné, nejen vzorem, ale i střihem a že budeš originální na sto honů, o tom už vůbec nepochybuji :-) Gratuluju ke zkoušce, jsi proště šikulka! A včera byl zřejmě den plný naschválů, mě začal hned půlhodinovým zpožděním vlaku, pak i autobusu a už jsme se taky vezla :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak naštěstí to dobře dopadlo :) Jiank moc krásné šortky ! :))

    OdpovědětVymazat
  8. This is such a cute outfit! I really love how you paired those great shorts with a simple white shirt and necklace.

    Sincerely,
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  9. Mmm, ty šorty jsou božské! Skvěle ti padnou ;)

    OdpovědětVymazat
  10. veľmi pekné sú!!tento druh šortiek sa mi veľmi páči:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to Evi...já si stihla květované kráťásky už loni, ale zatím nějak nebyla příležitost je vytáhnout.
    Jinak mám teď podobné situace docela často.

    OdpovědětVymazat
  12. krasne sortky... uuuu blizi sa letooo yeeah

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images