Spring tiding up / Jarní úklid

Hello ladies, I´m always exhausted after learning for a long time and passing difficult exams and this exam period is no exception. I usually sleep the whole afternoon right after the exam and the next day I just walk around our appartment not feeling like doing anything. This weekend I didn´t have time to relax like this because I had a really busy schedule.
On Friday evening we went to an Indian restaurant with my boyfriend, which was a very spicy experience and when I say spicy I mean it. My mouth was on fire even after an hour we paid and went home from there.
On Saturday there was a traditional museum night in Brno which takes place every year. All museums are open and offer very low ticket price or free entrance. I went to see the Moravian gallery. There was a 16. - 18.th century venetian paintings exhibiton. As an extra program you could make your own mask from paper or have a mask drawn on your face. Also there was italian food on the courtyard of the museum. As an art lover I enjoyed it very much.
But now let me tell you about today. I was sleeping the whole afternoon and when I woke up I started tiding up my wardrobe and I filled 5, yes you can see it right, 5 plastic bags. I was surprised how much junk I had there.
Today I have more questions for you... Do you like trying foreign cuisine? Do you often go to museums or do you need a special occasion to go there? Do you tidy up your wardrobe in Spring?

Ahojte, nevím, jak vy, ale když se delší dobu učím a pak absolvuju nějakou horší zkoušku, vždycky jsem pak dva dny úplně nepoužitelná. První den po zkoušce prospím a další dva se jen tak ploužím po bytě a nic se mi nechce. Tentokrát jsem ale na nějaké lenošení po zkoušce neměla čas. V pátek večer jsme s přítelem zašli do indické restaurace a musím říct, že to byl zážitek v pravdě peprný a to doslova a do písmene. Dala jsem si "mírně" pálivé jídlo a pusu jsem měla v jednom ohni ještě po cestě domů :D.
 Sobota patřila brněnské muzejní noci. V Moravské galerii byla k vidění sbírka benátské malby z 16 - 18. století a to jsem si nemohla nechat ujít. Jako doprovodný program zvolili organizátoř výrobu vlastních masek z papíru a taky malbu masek na obličej. K tomu se na nádvoří podávaly pochoutky na italský styl. Venku bylo celkem teplo, takže podařený večer kalený pouze stížnostmi mého milého, že se kvůli mě vykašlal na finále ligy mistrů a hordami lidí absolutně všude...
Abych se ale dostala ke dnešku, celé odpoledne jsem prospala a když jsem se jakž takž probrala, vrhla jsem se na úklid ve skříni. Třídila a skládala jsem nejen věci "na lepší nošení", ale taky věci nadoma. Nakonec z toho bylo 5, ano vidíte dobře, 5 naprosto narvaných igelitek a já jsem nestačila žasnout, jakej binec se mi ve skříni  válí. 
Dneska pro vás mám víc otázek... Taky rádi zkoušíte exotické jídlo? Chodíte často za kulturou, nebo se někam vypravíte jen pokud je nějaká akce - jako třeba právě muzejní noc? Děláte jarní čistky v šatníku?



Mohlo by se vám líbit

7 komentářů

  1. Parádní víkendový program :-) Já v indické restauraci byla jen jednou a pro jistotu zvolila nějaké nepálivé jídlo a byla naprosto spokojená, moc mi tam chutnalo. A muzejní noc musí být taky super zážitek, u nás ve vsi se můžu jako největšího kulturního zážitku dočkat možná tak návštěvy knihovny otevřené jednou měsíčně :-D Joo a jarní čistku by si můj šatník určitě taky zasloužil, sice jsem to třídila nedávno, ale od té doby už stejně šuplíky a police přetékaji....

    OdpovědětVymazat
  2. Byli jsme dvakrát - jednou v Brně a to mi moc nechutnalo a jednou ve Vídni a i přes ne zrovna hezké prostředí, jídlo bylo vynikající! Místo včerejší muzejní noci, na kterou se vždycky těším (a nikdy ji nestihnu) jsme s drahoušem trávili den na rodinné oslavě, takže kultura nic moc - a když slyším, jaké to bylo v MG tak závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  3. já uklízím skříň každou chvíli a stejně tam mám hned bordel =)

    OdpovědětVymazat
  4. No já taky každou chvíli uklízím a ne jen skřín :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já letos muzejní noc nestihla, ale loni i předloni jsem byla a bylo to super! :) Jinak velký úklid skříně chystám před stěhováním, to bude akce. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to mi připomíná, že bych měla udělat něco podobnýho ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. I do the spring tidy up and it always amazes me what I find in the depths of my closet....

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images