Ziaja aloe vera a krém s mořskými řasasami

Ahojte,

 dnes to bude opět takové malé kosmetické okénko. Podíváme se společně na dva krémy značky Ziaja. Začala jsem je používat na doporučení mojí kosmetičky v zimě a tady je moje dosavadní zkušenost s nimi.


Oba krémy mají 50 ml a jsou k dostání ještě v moc pěkné krabičce. Předem upozorňuju, že je používám na noc a ne na den, protože na den používám sérum na vodní bázi od Baley. Mohli jste ho vidět tady. Ziaja je mi vcelku sympatická. Je to značka, která si zakládá na vyloučení vší škodlivé chemie, netestuje na zvířatech a je testovaná na citlivé pleti pod dohledem dermatologů. Toho si jako alergik cením dvojnásob. K dostání jsou v menších drogerkách. V DM ho určitě nenajdete. Zkuste Rossmana, Tetu nebo menší "neřetězcové" drogerie. Pro brněnské čtenářky - já je kupuju v drogerii na Orlí.

Pojďme ale ke krémům samotným...

Krém s aloe vera


Oficiální popis:
Stimuluje obnovu pokožky. Intenzivně hydratuje a zabraňuje nadměrné ztrátě vody. Zklidňuje pokožku. Dodává měkkost a pružnost pokožce.

Hlavní aktivní složka je aloe. Krém je hodně lehoučký. Je poznat, že je určený pro mladší mastnou pleť. Neucpává póry, takže výskyt akné je po něm úplně minimální, pokud před nanesením krému věnujete pozornost pečlivému odlíčení. Pleť je po něm pěkně hydratovaná. Pokud potřebujete lehký denní krém a máte trochu potíže s mastným obličejem, jednoznačně doporučuju. Ale asi nechte krém trochu vsáknout než se nalíčíte. 

Krémy s mořskými řasami 



Oficiální popis:
Zpevňuje vlákna kolagenu a elastenu. Vyhlazuje svrchní pokožku a redukuje vrásky. Regeneruje lipo-strukturu svrchní pokožky. Zlepšuje hydrataci a pružnost pokožky.
Hypoalergenní, testovaný na problematické pokožce pod dohledem dermatologů.
Obsahuje UV filtry, díky kterým je pokožka chráněna před škodlivým působením slunečního záření a fotostárnutím.

Takže hned z kraje. Miluju tu modrou krabičku. Je prostě krásná! Krém je o poznání hutnější než ten s aloe, což je vidět už když ho nanesete na pleť. Než se krém vsákne, pleť je prostě mastná. Taky je určený pleti 30+.  Pleť je po něm vypnutá a je pravda, že mi pak trochu zmizí drobné vrásky, co mám na čele. Příjemně voní a dvojnásob o něm platí, že před nanesením make-upu, bych ho nechala pořádně vsáknout, aby vám hned všechno pracné líčení nesteklo.

---

Oba krémy doporučuju vřele. Jsou opravdu skvělé! A cenově na nich určitě nevykrvácíte. Oba stojí okolo 100 Kč. Ten s aloe mi při každodenním používání vydržel tři měsíce, takže se nemusíte bát, že byste museli hned běžet pro další.

A co vy a Ziaja? Máte s ní zkušenost?


Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Jaká drogerie je na Orlí? Teď si nevybavím :D Já nedávno potkala Ziaju v Rosicích u Brna a docela jsem zírala, na to, jaká je to díra :))

    Ten s aloe mě moc zaujal a cena je krásná, možná se po něm podívám, jak spotřebuju svoje železné krémové zásoby :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Rosice jsou pekná díra :D Drogerie na Orlí je blíž k Masaryčce. Když jdeš směrem dolů, tak po levé straně. Je to taková starší velká drogerie.

      Vymazat
  2. Je sympatické, že nejsou krémy testované na zvířatech :-)
    Jen si nejsem jistá, jestli Ti kosmetička poradila úplně správně. Nemám s touto značkou zkušenost, ale co jsem koukala, tak krém s aloe vera je určený spíš pro suchou pleť, což pokud vím, tak Ty nemáš. Ne, že by to nějak zvlášť uškodilo, ale přijde mi zbytečné dávat hydrataci tam, kde je potřeba řešit úplně jinou situaci pleti. A ten s řasami má UV filtry, takže na noc by se rozhodně dávat neměl, jen na den :-)
    Nemyslím to nijak zle, sama nejvíc poznáš, jestli cítíš příjemné změny na pleti :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristy, ten s aloe jsem si koupila sama. Ten by bez doporučení, to jsem dostala spíš na značku než na konkrétní krém. A s tou aloe na suchou pleť si nejsem jistá. Vím, že je aloe dobrá na aknózní mastnou pleť. Moc nechápu, proč by se na noc neměl ten modrý...

      Vymazat
    2. Pleť "pracuje" v noci, to je známé - proto jsou krémy na noc výživnější, aby se pleť stihla zregenerovat. Když si ale vezmeš na noc denní krém, který v sobě obsahuje UV filtry, nedostává se do pleti to, co potřebuje. Místo výživných látek ji dáš UV filtrem "štít", který chrání před slunečním zářením, což je na den super,ale v noci na nic. Nedokážu to popsat profesionálně, ale tohle jsem četla a slyšela nesčetněkrát ... noční a denní krémy se nesmí zaměňovat, to je pravidlo. Je to jen kvůli složení, ničemu jinému :-)

      Vymazat
    3. Tak ono je to těžké, protože hutný krém, ať je sebe výživnější, zase pleť ucpe. Třeba ty oleje, co jsem používala... Nakonec mi přijde, že je nejlepší na noc nepoužívat nic...

      Vymazat
    4. Já na mastnou pleť používám emulze, ty jsou super :-)
      A rozhodně to nevzdávej ... vždycky je lepší nějaká péče než žádná péče :-)))

      Vymazat
  3. Pekná recenzia ... ja som prednedávnom hľadala nejaký krém, ktorý by som skpsila, ale mama mi teraz kúpila jeden s konope tak skúšam ten :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images