Food park + OOTD

Ahojte,

 jak jste strávili sváteční den? Já jsem dnes vstala hodně pozdě. Poslední dobou se cítím docela přepracovaná. Vánoce nám totiž v práci začaly trochu dřív a denně je toho řádná kopa, takže když si můžu ráno přispat, spím a spím...
 S přítelem jsme využili volného dne a vypravili jsme se na Malou Ameriku na Food Park. Akci najdete tady nebo pod stejným názvem na Facebooku. Jedná se o trh s potravinami, který se teď bude opakovat každé dva týdny. Protože máme akce s dobrým jídlem a kávou rádi, tak jsme se celkem těšili a taky je skvělé, že jsou prostory Malé Ameriky poslední dobou tak hojně využívané (viz příspěvek o Koloniálu tady ) Moc dobře se v okolí neparkuje, všude se platí, prostě centrum města... Určitě doporučuju využít MHD. My jsme sice jeli autem, ale museli jsme jet třikrát dokola, abychom stejně skončili na placeném parkovišti...
 Když jsme se blížili do areálu, míjeli nás návštěvníci s plnými nákupními taškami, tak to nás nabudilo, že si taky pořídíme něco dobrého na zub a do kuchyně. Nicméně, když jsme přišli na místo, všude bylo plno lidí. Vevnitř to bylo doslova jak v mraveništi, všichni tam do sebe vráželi a uličkami se procházelo po jednom sem a tam. Navíc tam bylo nedýchatelno. Možná pro příště bych volila ještě trochu větší prostory. Bohužel jsem zapomněla baterku do foťáku (klasika...) a tak jsme fotili přítelovým mobilem.

Jak vidíte, bylo to tam hlava na hlavě. Zvlášť u dveří...


Nejvíc se mi asi líbil tenhle květinový stánek. Prodávali i podzimní věnce a všude kolem to krásně vonělo a to i přesto, že hned vedle byl stánek s hot dogy.


K mání bylo nepřeberné množství pralinek, čokolád a jiných sladkostí...


Jako na jiných akcích tohoto typu nechyběly ani čaje a koření. Schválně kolik na cedulkách najdete překlepů a hrubek. To mě docela zarazilo.


Na hot dogy od All in fresh byla naprosto neskutečná fronta. Ale byly dobré, to zas jako jo :) Pokud vás ve městě někdy zastihne takový menší hládeček, zajděte si určitě na jeden "pod hodiny".



 Kromě hot dogů a jednoho cupcaku jsme si ale stejně nic nekoupili. Nic nás až tak nezaujalo. Možná, že jsme dorazili moc pozdě a všechno zajímavé se prodalo hned ráno. Těžko říct. Věřím ale, že na příští Food park se pořadatelé trochu poučí a bude k vidění zajímavější škála zboží. V každém případě to bylo fajn místo k setkávání. Potkali jsme tam totiž oba spoustu známých, tak si říkám, že i bez nějakého většího nákupu byl dobrý nápad na Food Park vyrazit.

Po návratu domů jsem přítele přemluvila ještě k focení outfitu. Mám na sobě šaty, co měly holky z Cup of style v jednom ze svých příspěvků o základech šatníku. Samozřejmě, že Nikče sluší víc, ale hrozně se mi líbily, tak holt musely být moje. Však to jistě znáte, když vám něco padne do oka. Jinak si můžete všimnout, že mě čím dál víc užije na zemité a černobílé kombinace. Kabát je z Topshopu, je oversized a je naprosto boží. 




coat / kabát Topshop
trousers, scarf, handbag / kalhoty, šála, kabelka H&M
dress / šaty Zoot.cz
shoes / boty Street

Tak to je ode mě pro dnešek všecko. Jak trávíte poslední říjnové dny vy?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images