Pan svetr, váš nejlepší kámoš

Ahojte,

za všeho nejdřív vítejte v roce 2016. Doufám, že jste si užili Silvestra bez nehod a v kruhu lidí, bez kterých si start do nového roku zkrátka nedovedete představit.

 Asi si říkáte, co blbnu, že je leden a svetry už se budou uklízet. Nicméně já myslím, že díky překvapujícím a někdy velmi žoviálním důsledkům globálního oteplování ještě tuhle sezónu svetrům ještě dlouho neodzvoní. Řekla bych, že pokud v květnu přestane sněžit, budeme rádi. Ráda bych Vám proto předložila hned několik důvodů, proč je svetr můj i váš nejlepší kamarád. Srovnání s vašimi mužskými polovičkami či domácími mazlíčky je zcela náhodné...
  • venčíte vy jeho, ne on vás
  • není náladový
  • když vám sedí, vždycky vám zvedne sebevědomí
  • dokáže schovat všecky vaše nedostatky
  • umí vás reprezentovat
  • je vám s ním vždycky příjemně
  • jen tak bez něj domov neopustíte
  • vždycky je tu jen a jen pro vás
  • vždycky má pro vás teploučké objetí a nikdy po vás ani víc nechce
Ne, ale teď vážně. V zimě prakticky ve svetrech žiju. Nejsem moc mikinový typ a jsem ráda, že je teď výběr svetrů tak široký ve škále barev a střihů a hlavně bych zlíbala ruce tomu, kdo vrátil zpět mezi trendy oversized svetry. Jsou prostě nejlepší!
A abych nechodila denně v tom stejném, tak je potřeba mít trochu na výběr, že... Tak se pojďme na tu moji pleteninovou zásobu podívat.


Pojedeme od horní řady zleva:

bílý svetr - ano ano ano, věřím, že vy, co můj blog a facebook sledujete pravidelně, znáte tenhle kousek víc než důvěrně. Nosím ho totiž neustále. K sukním, džínům, přes košile i šaty. Naprosto totiž souzní s mojí oversized úchylkou a je tak tak teploučký a pohodlný. Ulovila jsem ho vloni v H&M. V outfitu např. tady nebo tady

modrý a cihlový - tihle dva krasavci jsou letošní záležitostí, takže pokud se vám líbí, věřím, že byste je v H&M ještě našli. Pravda je, že jsem je vzala do kabinky s tím, že si vezmu ten, který mi bude barevně víc sedět a pak jsem se samozřejmě nemohla rozhodnout. Není vám to povědomé? :D Vzala jsem je oba a myslím, že to byla dobrá volba. Jsou strašně příjemné a měkoučké. Outfit s cihlovým najdete tuhle

šedý s flitry - o Vánocích k nám doputoval trend ujetých vánočních svetrů. Pamatujete na Bridget Jonesovou a pana Darcyho ve svetru se sobem? Jo... Tak přesně takové svetry mám na mysli. Chtěla jsem samozřejmě na Vánoce vypadat slavnostně, ale svetr se santou nebo rolničkama prostě nedám... Na to nejsem dost silná osobnost. Takže jsem zvolila tuhle extrémně třpytivou alternativu z Promodu. Je krásně jemný a trošku chlupatý. Jen škoda, že to fotka nedokáže zachytit. Outfit můžete zhodnotit tuná

zelený - tak tohle je naprostý vánoční a zimní favorit posledních dvou let. Ta barva mi připomíná vánoční stromeček a když k němu vezmete nějaké ty zlatavé doplňky, trochu si přijdete sami tak jako špička vánočního stromečku. Je kratší, takže vypadá božsky i k sukním do pasu...

šedý s puntíky - taktéž letošní novinka z Lindexu. Je v něm maličko mohéru, takže lehce štipká, ale to teploučko v něm je k nezaplacení. A ten potisk, ten potisk...


bordó - je extrémně děrovaný, ale přes bílé tričko s dlouhým rukávem vypadá naprosto fantasticky. Navíc tak nějak divně sedne k mým zrzavým vlasům. Značka překvapivě H&M.

černo-bílý - je trochu lehčí, zato nepřekonatelný přes bílou pánskou košili. Na zádech má zip, což mu přidává tak jako lehce něco navíc. I tady H&M jednoznačně bodovalo.

A kde by dneska byl holčičí šatník bez cardiganů, že...


béžový a bílý - oba svetříky jsou od značky ONLY. Akorát béžový je z Asosu z loňska a bílý je letošní úlovek ze Zootu, který už taky ONLY nabízí. Za což jim tleskám! Oba svetérky jsou maximálně pohodlné a naprosto mě jako milovníka oversized věcí uspokojují. No zajímalo by mě, co budu dělat, až se zase vrátí do módy trička nad pupík... Tak nějak doufám, že už k takovým zhovadilostem nedojde... Brrr

vzorovaný - jo, pokud budete mít potřebu se v komentářích vyjádřit k mojí posedlosti H&M, do toho. I tenhle kousek je totiž odsud. Je to taková spíš svetrodeka a ze začátku jsem se nemohla rozhodnout, jestli si ji mám nechat, ale tak nějak jsme si na sebe zvykli a myslím, že mě celkem toleruje

Můj úplně nejmilejší svetr je ale asi tenhle šedivý cardigan s velikánským límcem. Koupila jsem ho v H&M, když jsem tam při vysoké brigádničila. Byl zlevněný z 900 na 500 Kč a mám ho už víc než pět let a pořád vypadá božsky. Žmolků je na něm jen minimálně. Vždycky se do něj zamotám tak, že ani šálu pod kabát nepotřebuju.


Další skvělou vlastností svetrů je to, že je můžete po libosti čímkoliv doplnit. Přikládám něco inspirace. Pokud máte rádi velké náhrdelníky, pokračujte dále...





A co vy a svetry? Nosíte, nenosíte? Máte jich doma haldy, nebo se jim spíš vyhýbáte? Těším se na vaše komentáře :)

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Teda, tomu říkám pořádná sbírka. Já jsem teďka vyházela půlku šatníku a s ní i většinu svetrů, takže mě čeká teďka nakupování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, železná zásoba na to sedí :D Přeju, ať se nákupy vydaří. ;)

      Vymazat
  2. Jsem taky svetroholik a už bych je mohla počítat na desítky, když do toho zahrnu i tenounké cardigany a různé svetrodeky a přehozy :) Moc pěkný článek, Evi. Je super, že sis ten vzorovaný nechala ;) A ten cihlový a tmavě modrý vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ani. Jsem taky ráda. Nosím ho, když se mi nechce vymýšlet s doplňky, protože je sám o sobě dost výrazný ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images