POSHme showroom

Ahojte,

 s POSHme se teď roztrhl pytel. Před dvěma týdny pořádali módní přehlídku v kavárně Era a před týdnem na akci v redakci internetového magazínu Jenzeny.cz. Kdyžtak srolujte dolů nebo klikněte na odkaz. Všechno z akce Jsme Jenzeny.cz jsem pro vás pečlivě zaznamenala.
 A že je jich teď doslova plné Brno, musela jsem jít očíhnout jejich nový showroom. Malinkou nevýhodou, že se schovává celkem mimo centrum na Královopolské ulici a má otvírací dobu jen do 18:00. Pokud jste tedy pracující se standardní pracovní dobou jako já, je potřeba k nim vyrazit z práce o chvíli dřív.
 Samotný showroom je opravdu pecka. Perfektně nasvícený, sukně a doplňky skvěle rozmístěné podle barev a celý prostor vás zkrátka inspiruje k tomu nahodit sukýnku nebo šatičky, nazout k tomu hříšně vysoké podpatky a vyrazit. Kabinky jsou řešené tak, že opravdu není šance, že by do ní šlo i přes zatažené závěsy vidět. Hned vedle nich je veliké zrcadlo, abyste se mohli vidět i s troškou odstupu.
 Nicméně mě trošku zklamala kvalita nabízených kousků v poměru k ceně, protože přiznejme si, sukně z POSHme nejsou zrovna nejlevnější. Když už jsem tam totiž byla, samozřejmě jsem si většinu vystavených věcí osahala a prostě to nebyla láska na první dotek. Materiály, od kterých byste čekali, že budou jemné a lehoučké jako peříčko, byly spíš nepříjemně tvrdé. Neříkám, někomu to může třeba vyhovovat, ale je mi líto. Když už si připlatím, tak bych ráda, aby podle toho oblečení vypadalo.
 Suma sumárům showroom vážně úžasný a nedivím se, že jsou na něj tak pyšní, ale nějaký další nákup na jejich e-shopu nejspíš nezvážím.








Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images