Zootlet a OOTD

Ahojte,

 jak mnozí možná víte, Zoot v minulém týdnu pořádal akci zvanou Zootlet. Jednalo se o výprodej jejich zboží. Na Zootu nakupuju ráda a na každou návštěvu jejich "výdejny radosti" na Kolišti se těším, tak jsem si řekla proč tam nezajít. Jen škoda, že to měli dost špatně zorganizované. Dorazila jsem tam něco před druhou a už tehdy byla fronta až za roh. To by ale až tak nevadilo, ale když jsme se konečně dostali dovnitř, nestačili jsme se divit. Na štendrech už skoro nic nebylo a to, co tam zbylo bylo potrhané a nestálo to ani za starou bellu natož za 200 Kč. Jelikož tam kamarád narazil i na zablácené boty k prodeji, nejspíš se snažili prodat i věci z reklamací a vratek, co mi nepřijde moc šťastné vzhledem k tomu, jak se Zoot snaží na venek profilovat. Negativní zpětná vazba je samozřejme na facebooku neminula, tak doufám, že se z toho alespoň poučí. Ale dost bylo negativ.

 Pojďme k outfitu. Počasí bylo naštěstí hezké, takže jsme si pak s kamarády ten ne moc pěkný zážitek vykompenzovali jarní procházkou po Lužánkách a já tímto moc děkuju za vyfocení :) Pájo, jsi nej! Vyvětrala jsem svoji novou vínovou sukni, po které jsem toužila už od loňského podzimu a poštěstilo se mi na Asosu až teď! Mimochodem chystám článek o nákupech online v zahraničí. Co myslíte? Zajímalo by Vás to?



coat / kabát Topshop
jumper, handbag, scarf and knitted hat / svetr, kabelka, šála a čepice H&M
skirt /sukně Asos
boots / kozačky Deichmann

Mohlo by se vám líbit

12 komentářů

  1. Ta sukně je krásná, sluší ti to :) Na článek jsem určitě zvědavá, protože sama jsem ze zahraničních e-shopů ještě nic neobjednávala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Káti, tak doufám, že ti článek třeba něco přinese. Já už skoro kamenné obchody nenavštěvuju.

      Vymazat
  2. Jsem rád,že byly fotky aspoň trochu použitelné ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá sukně, Evi! Možná by mi k tomu pasovala víc vínová šála, takto už je to až moc barevné, ale jinak příjemný outfit :) Katastrofa jménem Zootlet si nezaslouží už radši žádný komentář, to se fakt hrubě nepovedlo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ani ;) Uvažovala jsem, že si vínovou koupím. Teď mám aspoň podnět.

      Vymazat
  4. Tam jsem si ještě nic neobjednávala, určitě bych takový článek uvítala. A o této akci jsem ani neslyšela, tak možná lepší, že jsem tam nešla.. :)
    sophie, Friends vogue

    OdpovědětVymazat
  5. Stává se. Ještě že existují lidi, kteří napíšou review na férovku. A ostatní to třeba namotivuje k pár změnám. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To mě docela překvapilo... Nedávno jsem měla možnost slyšet nákupního Zootu o tom, jak si zakládají na prvotřídní pověsti a kvalitě... Mno zabahnene boty jsou pro mě vcelku sok :) Tak snad to byl jen nevydareny úlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, taky nás to dost šoklo, tak doufám, že se na příště poučí ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images