Obyčejný blog doporučuje

Ahojte,

 jak jsem avizovala na facebooku, rozhodla jsem se trochu pozměnit formát oblíbenců a tímto ho křtím na Obyčejný blog doporučuje.

Předmětem dnešního příspěvku budou dva přípravky na péči o pleť - Ziaja pleťový krém s kakaovým máslem a vodní sérum od Baley.


Oboje mi bylo doporučeno mojí kosmetičkou a oboje jsem používala a vypoužívala v loňském roce a můžu za ně zkrátka dát ruku do ohně.

Kakaová Ziaja

Oficiální popis:

  • Indikace: Vhodný pro normální a suchou pleť.
  • Působení: Krém obsahuje kakaové máslo a vitamin E. Změkčuje, vyhlazuje a chrání pokožku. Zjemňuje podráždění. Zvlhčuje pleť a zabraňuje její vysoušení. Napomáhá udržet efekt opálení.
Aktivní složky: kakaové máslo, vitamin E, provitamin B5(D-panthenol)


Já jsem samozřejmě krém nepoužívala pro udržení opálení, že... V zimě jsem totiž ještě víc podobná bílé stěně než normálně. No vynechme moje nedostatky a krize sebevědomí. Od Ziaji je to už můj třetí pleťový krém, který zkouším. Recenzi na dva předešlé najdete tady.
 Krém je konzistenčně dost hutný, takže ho stačí nabrat na prst spíš menší množství. Roztírání bylo trošku horší, ale to je holt ta konzistence. Jak je psáno v popisu, je vhodný spíš pro vás co moc netrpíte na mastnou pleť. I když mastná pleť je podle mě takový mýtus. Osobně si myslím, že se pleť sama mastí, pokud má pocit, že nemá dostatek výživy zvenčí. Nejsem na tyhle věci ale žádný odborník... Používala jsem ho v zimě hned ráno po otření odličovacím olejíčkem před nanesením jakéhokoliv make-upu. Krém jsem nechala chvílí vsáknout a pak jsem mohla začít s líčením. Pleť mi zůstala celý den pěkná a bez šupinek. Objem je 50 ml a vydržel mi fakt celou zimu až do minulého týdne, takže nějaké 3-4 měsíce. A ta úžasná vůně! Pokud trpíte na čokoholismus jako já, zamilujete si ho už jen kvůli tomuhle. Cena je tuším kolem 100 Kč a seženete ho ve všech menších drogerkách např. v Tetě. V DM ho určitě nehledejte, tam jedině ho nemají. Určitě si pro něj napřesrok poběžím na zimu znovu!

Aqua sérum Balea

Kdo sledujete můj blog už dýl, tak víte, že jsem tuhle zálžitost chválila už několikrát.

Bohužel oficiální popis se mi povedlo najít jen v němčině. Tenhle germánský jazyk mi nic neříká, takže bude muset stačit můj neumělý popis z hlavy. V kostce má sérum hydratovat pleť a připravit ji na celý den.



A ona je to pravda! Stačí ho nanést maličký oříšek na hřbet ruky a pak všechno pěkně prstem rozetřít po obličeji. Serum nijak nevoní ani nesmrdí. Prostě takový neutrální prostředek k péči o pleť. Věřím, že bude vyhovovat všem typům pleti. Krásně se roztírá a rychle se vsakuje, takže já vždycky přejedu celý obličej dvakrát tam, kde mám pocit, že to potřebuje. Pleť hned vypadá jako kdybyste jí dali napít. Zkrátka září a přijde mi (což může způsobovat tma v naší koupelně) že i póry trošku zmiznou. Sérum je fakt lehoučké, takže určitě super právě na jaro a léto, kdy pleť nepotřebuje tolik ochrany před vysoušením jako v zimě. Jako velké plus vidím pumpičku, kterou se dávkuje. Nezanesete si tak do něj prstem žádné bakterie. Výdrž je taky něco kolem tří měsíců. Cena je tuším 130 Kč ve všech DM drogeriích. Tahle nová lahvička je už minimálně pátá šestá, co jsem si koupila.

Nuže pokud vás některé z vychválených natíradel nadchlo, směle běžte pro něj! Já už bez nich nedám ani ránu. Pokud něco funguje, proč to měnit!

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Mastna plet bohuzel neni mytus :-( bojuji s ni uz dlouho. Vyzkouseno moooc kremu a pripravku. Holt mastna plet opravdu existuje :-( ale tento bambucky krem jsem take mela a pouzivala spise na telo

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ziaji mám olivový krém na obličej, taky je dosti hutný, takže spíš na zimu, ale jsem s ním moc moc spokojená :) Sérum od Balei neznám, obecně tyhle věci (zatím) moc nepoužívám, jsem na to hroznej lenoch :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jedu preventivně, přeci jen 30tka skoro na krku :D

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images