OOTD aka plisované culottes

Minulou sobotu se v Brně konal další Factory fashion market alias trh s nezávislou módou a ten já si většinou nenechám ujít. Venku bylo na duben zkrátka vedro a tak přišly ke slovu moje nové plisované culottes a nude botičky, které spojují lodičky a sandály v jednom. Já vím, že culottes jsou zatraceně těžký kousek ke zvládnutí a správnému stylingu, ale nemůžu si pomoct. Miluju jejich francouzský vibe a pohodlí. Navíc culottes a ještě navíc plisované... Moje srdce zaplesalo, když jsem je uviděla na e-shopu Topshopu. Mají se nosit s podpatky nebo aspoň se širší podrážkou, ale mně se prostě líbilo tohle spojení elegantnějších bot a ležérní džínové bundy. Za fotky děkuju mojí velmi šikovné kamarádce Andrejce :)





culottes Topshop
t-shirt / tričko Asos
denim jacket / bunda H&M
nude pumps / botky New Look Asos
bag / taška No a co!

Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images