Výlet(d)nický outfit

Ahojte,

 minulý týden v neděli bylo jedním slovem nádherné počasí. Byl by hřích zůstat doma a tak jsme se s přítelem vypravili na výlet do Lednice. Prošli jsme se k Janově hradu, užili si pohádkový les plný sněženek a zkrátka jsme strávili krásný den.
 Protože jsem ale měla trochu obavy ze zrádnosti jarního počasí hodila jsem na sebe flanelovou košili a na ni kontrastně křivákový kabátek. Říkáte si, že to úplně nejde dohromady? Mně to právě přišlo jako vtipná mixáž vzorů. Zbytek outfitu (prosím,už někdo vymyslete nějaké lepší slovo než "outfit") je už taková moje klasika - černé džíny, šněrovací boty (detail zde ) a hnědá kabelka. Účes je ale tak trochu netradiční. Připnula jsem si přední prameny vzadu na hlavě klasickými pinetkami.






shirt, blazer, trousers, handbag / košile, kabátek, kalhoty a kabelka H&M
shoes / boty CCC

Tak jak se vám líbí? A jak si užíváte jara vy?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images