Moje oblíbené youtuberky

Ahojte,


 dneska to bude trochu netradiční post. Určitě už jste slyšeli, že blogy jsou tak trochu na ústupu a že veškerá pozornost teď patří tvořivcům na youtubu. Pro lidi je totiž mnohem snadnější pustit si video a koukat nebo poslouchat, než číst text a prohlížet si fotky. S těžkým srdcem bloggerky musím přiznat, že i já to tak poslední dobou mám. Koukám častěji na youtube než na televizi a jen tak mezi námi, žádná škoda. Věřím, že všichni víte, co se dá vidět na našich českých televizních kanálech...
 Nicméně musím opět konstatovat, že ani české youtubery moc nesleduju. Málokdo má totiž takový ten star quality factor... Moje pozornost tedy patří cele youtuberům, kteří natáčí hlavně v Anglii a Americe a ráda bych vám jich dnes pár představila. Předem se omlouvám těm z vás, kteří vůbec neumí anglicky.



Estée Lalonde

Estée je Kanaďanka, která bydlí s přítelem v Londýně a natáčí na svůj kanál především lifestylová videa. Zabývá se kosmetikou, módou, DIY a taky semtam vloguje. Její videa se mi líbí díky její jedinečné osobnosti. Nebojí se být prostě přesně tím, kým je...


Mimi Ikonn

Mimi je původem z Azerbajdžánu. S rodinou se před lety přestěhovala do Kanady, kde se seznámila s manželem Alexem. Spolu založili firmu, která prodává příčesky Luxy hair, které mají samostatný kanál s tutorialy na účesy. Mimi kromě toho točí videa na svém kanálu Mimi Ikonn, který se věnuje módě, lifestylu, motivaci a jejich častým zahraničním cestám, což mě jako věčného cestovního snílka oslovilo asi nejvíc. Mimi je kromě toho vegetariánka a zaměřuje se na všechno bio a organické také v kosmetice.


Samantha Maria

A pro tuhle chvíli poslední je tu Samantha. Samantha je krásná mulatka, která žije (překvapivě, že...) v Londýně s přítelem Jasonem. Samantha je velký fanoušek módy a kosmetiky. Dělá především stylingová videa a make-upové tutorialy a osobně mě její styl hodně inspiruje k vyjití z mojí komfort zóny a zkoušení kombinací, které by mě ani nenapadly. Samantha má i zvlášť kanál na vlogy.


Všechny kanály můžu jen doporučit. Já jsem jim úplně propadla, takže je určitě zajděte omrknout! 

Máte vy nějaké oblíbené youtubery?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images