Holčičí den

Ahojte,
 celé léto jsem neměla dovolenou a tak jsem si vzala volno alespoň na jeden den a šla jsem si udělat čas jenom pro sebe.

Měla jsem domluvený kurz líčení u Soňky Škeřík. Soňka je v Brně docela známá vizážistka a fotografka. A musím říct, ví naprosto přesně, co dělá a vždycky dokáže na člověku zdůraznit to, co je na něm nejhezčí. A k tomu všemu je vidět, že se v kosmetice opravdu vyzná a ví přesně s čím a jak pracovat. Vytvořila mi krásný a lehký make-up. Kdo mě znáte dýl, tak asi víte, že make-up nenosím právě proto, že nemám ráda ten pocit masky. Ale ten od Soňky jakobych ani neměla. Celý den jsem se cítila krásná a prostě jako z pohádky. Pokud byste rády make-up na svatbu, ples či jinou významnou akci, doporučuji Soňku víc než vřele! Je to žena na svém místě.


Pak jsem si zajela do Olympie. Musím se přiznat, že nesnáším ty kvanta lidí, co tam bývají o víkendech, takže všední den dopoledne byla sázka na jistotu. Něco málo jsem pokoupila...


Po cestě domů jsem se ještě stavila na Theatre fashion marketu a dala jsem si Božský kopeček. Zrovna ten den měli příchuť Aperol a světe div se, opravdu chutnala jako zmrzlá obdoba tohohle božského letního pití.


Byl to moc prima den, člověk by si měl takovýhle čas pro sebe dělat častěji. Při tom všedním shonu v práci na tohle člověk neustále zapomíná.

A co děláte vy, když máte den jen pro sebe?

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Zmrzlina Aperol? Kde!? Dovalte mi jí celý sud! :D
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmrzlina Božský kopecek od cukrárny Tutti Frutti. Stávají nebo stávají celé léto na Zeleném trhu. Mají tohle rozkošné mentolove autíčko :)

      Vymazat
  2. Jů, Božský kopeček byl na TFM? Příchuť Aperol teda musela být pecka :) A jak píšeš, dělat si dny jen pro sebe je naprosto nutné!

    OdpovědětVymazat
  3. Takové dny by si každá z nás měla dělat častěji, je to očista pro duši! :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images