Ještě trošku léta

Ahojte,


 ráda bych vám dneska ukázala ještě jeden letní outfit. Jak víte, celé léto jsem se povalovala po Lužánkách s kávou, takže lokace a typický kelímek v mojí ruce vás nejspíš nepřekvapí :D
 Šaty jsem koupila na jaře v H&M a věřím, že minimálně tři mi napíšete, že jste tu látku viděli během léta na kdekom... Vím, ale stejně se mi ten vzor a ty průstřihy strašně líbí a v létě v horkých dnech nebylo nic lepšího, co na sebe hodit, aby se člověk neuvařil. Brýle mám nové z C&A.
 Fotky pochází z posledního srpnového víkendu, kdy jsme si s přítelem zašli na oběd na palačinky do Fresh freaks bistra a pak jsme pili kávičku v parku. Bylo to super!









dress, ballerina shoes, bracelet / šaty, balerínky, náramky H&M
bag / taška No a co?

Jak se vám outfit líbí? Co jste přes léto nejradši nosili vy?

Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Krásnej náramek! A jak asi víš, hodně podobné šaty s průstřihy mám z HMka z loňska. Do těch veder fakt značka ideál, jen mi začaly na mě připadat dost krátké, tak jsem je letos moc nevyvětrala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, moc ti sluší, Ani. I tyhle jsou dost krátké, ale tak tak příjemné!

      Vymazat
  2. Ne, nevidela jsem tu latku na nikom a tobe presne tento styl slusi, at uz vzoru nebo satu. Taska me taky zaujala, uz prohlizim sortiment na jejich strankach. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  3. tieto šaty som videla v HMku sú veľmi pekné :) a aj tá taška je skvelá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images