Red lips

Zdravím vás,


 letošní rok je plný překvapení... Letos jsem byla poprvé na halloweenské party, která mě donutila k dalším experimentům se rtěnkami. Dlouhé roky jsem se k nim v drogerii ani nepřiblížila, protože (aspoň jsem si to myslela) jsem na ně byla alergická. Stačila jedna jemná vrstva do tanečních a druhý den jsem se mohla těšit na vyrážku, kterou zpravidla dostala dolů jenom mastička s kortikoidy.
 Před zmíněnou party jsem se nicméně odhodlala jednu koupit a testnout a světe div se, nestalo se nic! Zkrátka to, čeho se bojíte obvykle stojí zato... Rudé tóny jsem si moc zamilovala a tak mohly vzniknout i tyhle skvělé fotky, za které je zodpovědný můj milý. Fotili jsme k večeru, sluníčko už bylo na sklonku a vykukovalo zespod mraků... Krásný závěr podzimní neděle. Nádhera!







Outfit klasika, skoro všechno H&M a není to žádný úchvatný styling, prostě volnočasovka. Rtěnka je od Rimmelu Kate Moss Lasting finish, odstín 01. Je hezky krémová, jen se na ni musí trošku dávat pozor, trošku se rozmazává.

A co vy a rudé rtěnky? Nosíte, nenosíte?

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Tak to je super, že ti sedne! :) Já se s tou červenou na rtech moc necítím.. :D
    Fotky nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja červený rúž nenosím skoro vôbec, ale tebe to veľmi sluší!! :-)

    http://www.allaboutnathalie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images