5 módních předsevzetí na rok 2017

Zdravím vás,


 doufám, že si všichni užíváte domácí předsilvestrovské pohodičky. Pro mě se dovolená proměnila ve vstávání kolem jedenácté, snídaní místo obědů, procházek a nebo obyčejného lenošení u pohádek a seriálů.
 Nicméně už nám z roku 2016 zbývá jen jeden den a něco málo a tak jsem dostala chuť sepsat pro vás pár módních předsevzetí, ne pro mě, ale pro módu a co se nosí obecně. Tak pojďme na to.

1) Legíny - možná si někdo pamatujete slavnou hlášku Blair Waldorf ze seriálu Gossip girl: "Tights are not pants." Čili legíny nejsou kalhoty. Ano, vím, že jsou strašně pohodlné, nikde netáhnou a bla bla bla... Ale v dnešní době jegín, volných kalhot, culottes a dalších jiných kalhot je to už vážně přežitek, který už měl dávno shořet v módním pekle.

2) Boty s tlustou podrážkou - no vážně, kdo chce vypadat jakože vás i s obuví právě vyřezali z betonu. Kromě toho tenhle trend sluší jen pokud se opravdu hodně hodně dobře nastyluje a to my u nás bohužel vůbec neumíme.

3) Mom jeans - ještě bych pochopila, že se do módy vrací 80.léta, ale ty devadesátky to už je moc. Všichni, co kdy v módě něco znamenali říkají, že to byly pro módu ty nejhorší roky a přesto... Všude se nosí mrkváče, které si pamatuju z dětství. Pevně doufám a věřím, že tenhle trend brzo pomine.

4) Batůžky - další slavná doména devadesátek. Jasně, taky jsem měla několik rádoby kožených batohů do školy, ale kromě toho, že to bylo těžce cool když mi bylo náct na tom dneska neshledávám cool vůbec nic. Batohy prosím pouze na výlety nebo do školy, ale nikam jinam!

5) Trička pod šaty - i tuhle hrůzu si pamatuju z dětství a nejde mi moc na rozum, jak se jen tohle mohlo vrátit. Doufám, že tohle se vážně přežije rychle.

A ještě jedno předsevzetí ode mě. Hlavně nosme, co se nám líbí a co nám v šatníku vydrží ať už budou trendy jakékoliv.

Mějte veselého Silvestra a užijte si ho tam, kde je vám dobře. Přeju vám jen to nejlepší a hodně v pravdě módních zážitků v roce 2017.

PS: Jaké trendy byste v příštím roce zakázali vy? Budu moc ráda, když mi dáte vědět v komentářích.

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. ani si nevieš predstaviť, ako ma tento tvoj článok pobavil :D najviac sa stotožňujem asi s piatym bodom - tričká pod šaty, to je čosi, čo na mňa pôsobilo nevkusne v minulosti a teraz to tiež nie je ináč :D tento trend našťastie tu u nás nie je až tak rozšírený :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images