Obyčejné zimní nezbytnosti

Ahojte,


 nevím jak vy, ale já jsem se se začátkem prosince dostala do té správné vánoční nálady. Začala jsem zdobit náš byt a už poctivě baštíme dobroty z našeho DIY adventního kalendáře. Pomalu se poohlížíme po vánočním stromku.
A protože už kromě toho všeho začalo taky pomalu přituhovat, ráda bych vám dneska ukázala bez čeho se v zimě prostě neobejdu. Tak pojďme na to!



 Když začne rtuť na teploměru klesat k nule a níž, je potřeba se pořádně zachumlat. Letos k tomu mám tři nové skvělé pomocníky. Šála je z H&M. Je pravda trošku dražší, ale pořád to není tak zlé a věřte, že službu fakt zastane. Je k mání hned v několika barvách, tak věřím, že si určitě vyberete takovou, co se vám bude hodit. Navíc je fakt veliká, takže se do ní můžete v práci nebo ve škole zachumlat jako do deky pokud většinu času trávíte za stolem a jste zmrzlí. Já už jsem ji za tu cenu víc než vynosila.
 A co by to byl podzim bez pořádně teplé čepice. Už od loňska frčí tyhle bambulové kulíšky a já si ten svůj nemůžu vynachválit. V outfitu jste ji už určitě viděli tady. Je z Camaieu a přitáhla mě k ní hlavně ta úžasná hořčicová barva. A co může být lepšího než trochu barvy do těch čím dál tmavších dnů. Navíc je z takové té extrémně hebké vlny! Perfektní věc!
 Nerada to přiznávám, ale mám tendenci zírat do mobilu i když čekám třeba na zastávce. Hanba já vím... A komu se chce vytahovat ruce z rukavic, že... Tak jsem si letos na Asosu koupila rukavice, které celou plochou reagují s dotykovým displejem. Tohle snad asi ani nepotřebuje další komentář. Geniální!


Venku je krásně, když je takový ten mrazivý vzduch, ale pořád svítí sluníčko. Ale úplně stejně fajn je přijít domů do tepla, zachumlat se do deky a dát si pořádný kotel čaje. Já miluju tenhle Goji & Limetka do Biogeny. Měl by to být ovocný čaj, který obsahuje minimum konzervantů a éček a vůbec všech těch "dobrot". Chutná božsky a vůbec není třeba ho nijak doslazovat nebo dochucovat.
K zimě taky patří krásné a trošku těžší vůně. Já si poslední dva roky moc užívám La vie est belle od Lancome. Předloni jsem si téhle úžasné toaletky koupila velké balení a stále nejsem ani v polovině. Vydrží vonět až do večera než se osprchuju před spaním. Cena není úplně příznivá, ale jak říkám, mám ji už přes dva roky, tak věřím, že pokud Ježíšek rozbije prasátko a koupí vám tuhle vůni, určitě nešlápne vedle.


A teď trochu kosmetiky. Na podzim a zimu mám už od loňska oblíbený mono stín něco mezi bronzovou a hnědou od Rimmelu. Bohužel název se už smazal, ale v drogeriích ho podle mě ještě mají. Je trošku lesklý, ale ne nějak extrémně, abyste ho nemohli nosit třeba do školy nebo do práce. Trošku práší, takže doporučuju oklepávat štětec a zbytek make-upu dodělávat až máte oči hotové.
 Pokud není úplně zima vy přeci jen chcete docílit toho, abyste měli jakoby mrazem růžové tváře, určitě se podívejte na sekci matných tvářenek na Make up Revolution. Tohle je odstín Nude. A přesto, že se na webu tváří fakt hodně naze, tak je poměrně dost pigmentovaná, takže s ní musím na své světlé tváře fakt maximálně opatrně, abych nevypadala jak Marfuša.
 Zima umí být pěkně. Mráz neřád totiž vysuší na co přijde a to je pak dobré mít po ruce nebo spíš na ruce dobrý krém. Já používám tenhle od Avonu a mám už asi druhé nebo třetí balení a to hlavně proto, že úžasně voní po kakau. Mívám vždycky chuť krém baštit jak pikao rovnou z tuby... Krásná vůně a pěkně ošetří suché ruce. Vím, že Avon vám mnohým není nebo nemusí být sympatický, ale za tenhle krém se můžu zaručit.


Na rty už strašnou spoustu let používám celoročně Lipobasi a věřím, že ty z vás, co mě sledujete dlouho, už s tím musím pěkně štvát. Tak to se omlouvám. Lipobase je krémek z lékarny pro alergiky, co nemůžou třeba používat konvenční balzámy. Je celkem mastná a musím říct, že se mi osvědčila i v zimě třeba na lyže. U mě je to prostě kosmetická stálice!

A jaké jsou vaše zimní nezbytnosti? Bez čeho byste se v zimě neobešli?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images