Frozen

Ahojte,

 ze všeho nejdřív mi dovolte, abych vás přivítala v novém roce a popřála jen to dobré, protože věřit v dobro v nás a na téhle planetě je zřejmě to jediné, co nám teď zbývá.
 Zdá se, že nám konečně začala zima. Já mám nejraději takové ty zimní dny kdy svítí sluníčko, ale mrzne až praští. Mezi svátky bylo právě takové krásné počasí, tak jsme si s přítelem vyrazili na procházku do lesa. Mám tak možnost představit vám svetr, který jsem si přivezla z naší podzimní návštěvy Amsterdamu. Tenhle výlet byl mimochodem jeden z velkých highlightů loňského roku. Ale zpátky k outfitu. Svetr je značka Vila. V Amsterdamu mají samostatný obchod a jinak Vilu najdete na Zootu nebo na Asosu. Celkově je Vila jednoduchost sama a pochází z Dánska. A ne, nedostala jsem zaplaceno za reklamu! Svetr jste už mohli vidět v outfitu s pudrovou krajkovou sukní na Facebooku, pokud mě tam sledujete. Je z moc příjemného materiálu a na zádech má boží křížený detail. Je v něm neskutečné teplo i když musím říct, že jsem po focení kabát zapínala víc než chvatně! :)







knitted hat / čepice Camaieu
jumper / svetr Vila
scarf / šála stolen from my dad / čmajznutá tatínkovi
pants, coat / kalhotky, kabát H&M
shoes / boty Street

A co máte na zimě/v zimě rádi vy? Máte nějaký oblíbený svetr, který nosíte v zimě nejradši?

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images