Winter Sunday outfit

Ahojte,

 jak si užíváte ten letošní mráz? Za mě pokud svítí sluníčko a mám na sobě dostatek vrstev, ráda vyrazím někam na zimní procházku pokud mám volno. Stát v téhle kose někde na zastávce na cestě do práce to už je jiný příběh, že...
 Minulou neděli jsme se s přítelem vypravili na palačinky do Fresh freaks a pak se proskočit po Lužánkách. Vrstev jsem měla hned několik, takže zima neměla šanci!
 Hlavně teploučký kardigan nebo spíš něco mezi kardiganem a dekou. Koupila jsem ho v povánočních slevách v Reserved. Na e-shopu mají ještě ve velikosti M, tak když si pospíšíte, můžete se do téhle hřejivé parády zachumlat taky. Zbytek šedo-černo-modrá klasika. Holt není na variabilní šatník.

A co v téhle zimě nejradši nosíte vy?










coat / kabát Zoot.cz
cardigan Reserved
turtle neck / rolák Lindex
jeans / džíny H&M
boots / boty CCC (similar)
beanie / čepka H&M (similar)
handbag / kabelka H&M
earrings / naušnice I am (similar)

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Čím dál lepší outfity a kvalita fotek, Evi, jen tak dál :) Moc ti to sluší! My se chystáme na procházku k Oboře zítra, taky mám zimu docela ráda, když svítí sluníčko a mám na sobě dostatek vrstev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ani :) Užijte si zítřejší procházku, stojí to zato!

      Vymazat
  2. juu tak ten svetrík je krásny :) mám rada takéto vzory .. a celý outfit si pekne skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten cardigan je opravdu moc pěkný! Moc ti to sluší ,-) Chválím za vrstvení, určitě ti nebyla zima ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bez kabátu to bylo horší, ale jinak pohoda ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images