Zoeva Nude Spectrum

Zdravím vás,


 nepochybuju o tom, že jste všichni o Zoevě už slyšeli. Ale pokud ne, jedná se o značku, která vyrábí především štětce a make-up a v poslední době i make-up samotný. Vznikla v roce 2008 v Německu.
 Ježíšek moc nevěděl, co mi koupit k Vánocům, tak jsem si za peníze od něj pořídila neskutečně hebký štětec na blendění a tuhle krasavici - Nude Spectrum.

Paletka obsahuje 14 stínů a většina je třpytivých a některé jsou matné. Barvy jsou zemité a všechny převážně do hněda. Jeden je matný černý. Paletku jsem si koupila hlavně proto, že když jsem ty barvičky viděla, použila bych snad každou, krom té černé.


 Stíny jsou úžasně pigmentované a s primerem drží ještě mnohem líp než třeba Urban Decay- Přestály se mnou už i jednu extrémně náročnou lekci hot jógy, takže výdrž naprosto vynikající. Ještě jsem neměla moc čas si s paletkou pohrát, ale věřím, že se budeme přátelit opravdu intenzivně.



 Stíny navíc neobshaují parabeny, nejsou parfemované a obsahujobsahují vitamin E. A to je jen další plus.

Co vy a Zoeva? Znáte, máte od nich něco?

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Krasna paletka, na zoevu mam uz nejaky ten cas zalusk :)
    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá fakt dokonale, takové odstíny nosím nejraději! :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images