Nocturno v Theó & co.

Ahojte,


 pokud jste z Brna a ještě jste neměli tu možnost navštívit Pokojík alias Theó & co., určitě to napravte. Jedná se o obchůdek s nezávislou módou a designem. Majitelka paní Andrea Lojkásková je moc milá dáma a jsem si jistá, že vás ráda uvítá. Ve svém obchodě nabízí modely ze svojí kolekce Theó a také skvělé brněnské návrhářky Marie Mukařovské
 Minulý čtvrtek se v Pokojíku konala večerní performance zvaná Noctruno, kde byly představeny právě večerní modely z obou kolekcí. Celá show byla parádně zvučená a nasvícená. Modelky byly nalíčené, aby vypadaly jako noční dravci, sovy nebo prostě takové noční přízraky. A co se modelů týče, ty mě naprosto uchvátily. S chutí bych vyrazila na ples nebo jinou formálnější akce prakticky v každém z nich. Po přehlídce bylo k dispozici malé občerstvení a drinky. 









Co se mě týče, tušila jsem, že na mole bude spousta černé a modré a tak jsem vyrazila v plisované sukni a abych nezmrzla, přihodila jsem ještě černý crop svetr.

jumper / svetr H&M
skirt / sukně Asos (similar)
necklace / řetízek C&A

Moc jsem si tuhle skvělou fashion akci užila a věřím, že si pro nás Pokojík do budoucna připraví další neméně příjemná setkání se svojí tvorbou. Aby vám nic neuteklo, sledujte jejich facebookovou stránku.

Jak se vám modely líbí? Už jste se byli v Pokojíku podívat?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images