Jak si namalovat na ksicht obličej

... aneb my make up routine.

Docela dlouho jsem přemýšlela, jestli a jak tenhle příspěvek vytvořit. A že bylo dneska tak krásné počasí a docela dobré světlo, vrhli jsme se s přítelem na to. Za pomoc mu tímto moc děkuji. 
Pokud vás zajímá, jak jsem stvořila tento spíše nahý look, pokračujte ve čtení. Vím, je to hodně jednoduché a hodně přirozené, ale zato perfektní pro pohodovou jarní neděli, jako byla ta dnešní.


Tak se vraťme na začátek...

Na odlíčenou pleť, kterou jsem napřed ošetřila krémem nanáším Primer. Tenhle je od Catrice a vy, co mě sledujete dlouho, už jste o něm museli slyšet milionkrát. Je matující, tudíž vhodný pro všechny, kdo mají trochu mastnější pleť. Jo a doufám, že jste se moc nepolekali mého nenalíčeného obličeje...


Na make-up mě vůbec neužije, pokud nejdu na ples, svatbu nebo jinou výjimečnou příležitost, proto přejdu rovnou ke korekotru. Korektor Color Stay od Revlonu i beauty blender už jistě znáte z posledního postu o kosmetice. Můj finální verdikt k tomuhle konkrétnímu korektoru je následující. Je hodně lehoučký, takže pokud máte trochu agresivněji vypadající pupínky jako já poslední dobou, budete ho muset nanést několikrát.


Na Primer a nedokonalosti zakryté korektorem nanáším kompaktní matující pudr ze Sephory. Tenhle je v odstínu Clair Light a používám ho už několik let. Na pleti nevydrží celý den, ale je krásně jemný a nevytváří se na něm taková ta otravná mastná místa. Při použití každý den aspoň dvakrát mi vydrží cca 3 měsíce. Rozhodně doporučuji ho v Sephoře omrknout. Cena je cca 200 Kč. Kabuki štěteček už má taky ledasco za sebou a je z Elfu. Vzhledem k tomu, že ho nosím v kabelce, snažím se ho prát jako často to jen jde.



Dále trošku modelace a ozdravení obličeje. Vzhledem k tomu, že jsem bledule vybledlá, musím si s broznerem a tvářenkou dávat extra pozor, abych to nepřehnala a neudělala ze sebe Marfušku. Bronzer je opět Catrice Professional contouring palette ve světlejší verzi. Rozjasňovač moc nepoužívám, stejně mi nikdy moc dlouho nevydrží. Tvářenka je od Essence Silky touch blush. Oba produkty jsou cenově velmi příjemné, jen bronzer bývá dost často vyprodaný. Dobrá zpráva je, že stejně jako pudr ze Sephory vydrží poměrně dost dlouho. Mám ho alespoň půl roku a díra v něm je jen minimální. Co se týče štětce na tvářenku, je to tamtadadáááá štětec od Zoevy, který jsem dostala na Vánoce od přítele a každé ráno se těším až se s ním při malování pomazlím. Štětec na bronzer používám klasický na pudr od Ebelin z DM drogerie.



A teď obočí! Moje je docela šílené a nějakou dobu jsem mu trochu pomáhala stínem. Nicméně od chvíle, kdy jsem na ně poprvé použila gel na obočí, už nepoužívám nic jiného. Obočí pak vydrží pěkně zafixované a prostě výraznější celý den. Jinak mě, prosím, nechápejte špatně, ale co se týká obočí, upřednosťnuju přirozenost. Ta přehnaná tmavě hnědá obočí, které vídám na slečnách venku mě nijak neoslovují. Já říkám dobrý make-up je takový, který vlastně není ani tak moc vidět, ale udělá hodně. I tenhle gel je od Essence a taktéž o něm píšu ve svém posledním postu o Obyčejných nezbytnostech.


A na závěr řasenka. Stíny dnes s dovolením vynechám. Jednak se v práci s nimi některým z vás rozhodně nemůžu rovnat a jednak jsem na ně dneska prostě neměla náladu. Řasenky Lash Sensational od Maybelline mám už několikáté balení. No protože je prostě božská! Udělá nádherné dlouhé řasy a nijak zvlášť se neobtiskává na mastná víčka. Řasy vydrží celý den a věřte, že udržet ty moje dlouhé rovné v pozoru dá fakt práci!




A tohle je finální verze....



Líčení mi trvá vždycky cca 15 - 20 minut podle toho, jak moc se s ním drbu. Ale je to docela efektní, ne?

A jaká je vaše denní rutina? Budu moc ráda, když mi dáte vědět v komentářích.

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Velmi povedený článek, Evi! :) Moc krásné jemné líčení, sedne ti! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) používám skoro stejné produkty :D

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za další návštěvu. Vždycky mě hrozně těší, když se sem někdo vrátí :) Zároveň ráda slyším, že i tobě tyhle produkty fungují. Já bez nich nedám ani ránu.

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images