Když byla ještě zima...

Ahojte,

vypadá to, že se počasí konečně umoudřilo, ale ještě tak před dvěma týdny podle mě samo nevědělo, jestli je ještě zima nebo jaro.
Proto bylo dobré být pro všechny případy připravený a přes šaty přehodit ještě teplý svetr a na nohy teplé punčocháče.
S přítelem jsme se vypravili na výlet za sluníčkem na Kraví horu. Nevím jak vy, ale já miluju jak se každý rok s krásným počasím zaplní parky a město lidmi a všechno tak nějak ožije.
Ten den vznikly tyhle fotky u zlatého deště a já se těším, že se počasí ještě víc vyčasí a já budu moct pomalu odhazovat všecky přebytečné vrstvy.



 dress / šaty Topshop (similar)
jumper / svetr H&M (similar)
handbag / kabelka Topshop here
boots / boty Street

Ten prodloužený víkend jsme si ještě byli sednout u Piknik boxu na malé odpolední občerstvení, ale to už bohužel nebylo tak krásně.


 Doufám, že užíváte jarní dny a víkendy dosyta alespoň tak jako já!

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images