How to style... floral shorts

Ahojte,

jak vyřešit, když už v životě prostě nezvládáte stres a takové ty nudné starosti s prací? Prostě se ponořte do skříně, vytaste foťák a blogujte o život... No, ona je to spíš rada pro bloggerky. Ale obecně to, co máte rádi, je nejlepší pomoc při těchhle přízemních starostech. V poslední době se cítím nějak ztracená a móda a takové ty malé radosti (jako kafíčko, dortík, procházka v parku) jsou to jediné, co mi zachraňuje mentální zdraví.

Ale dost fňukání... Protože se nám kvapem blíží léto, připravila jsem pro vás takovou malou sérii o kraťasech. Je mi jasné, že ne všechny rády nosíte sukně a šaty a tak by se vám pár tipů mohlo hodit. Ráda bych ještě podotkla, že jsem kvůli těmhle příspěvkům nekupovala nic nového a čerpala jsem prostě z kousků, které mám v šatníku od loňska nebo i pár let.

Navíc je to i pomoc pro mě, protože se na konci léta chystáme na docela dlouhou dovolenou a já aspoň už budu mít vymyšlené outfity a s nimi i přehled toho, co si chci s sebou sbalit.

Tak pojďme na to...

Tyhle květované high waisted kraťasy mám už opravdu dlouho. A věřte tomu, nebo ne, ale jsou mým cenným majetkem už od roku 2012 a stále se do nich vejdu a navíc se mi líbí čím dál víc. Poprvé v akci zde. No není ten vzor úžasný?


První outfit je asi ta nejjednodušší kombinace, co vás napadne - kraťasy a černé tílko/tričko. Záleží, jestli potřebujete rukávy. Na hlavu čelenku a šněrovací sandálky a můžete vyrazit kamkoliv za koupáním a letní zábavou.


Druhý outfit je můj oblíbený mix vzorů a pravda, je to trochu odvážnější kombinace, ale mně se moc líbí. Nějak mě ty proužky a květy chytly a strašně mě baví jít vzory a barvami tak trochu proti... A to i s doplňky, ale myslím, že to vypadá skvěle. Co říkáte? Ještě mi dovolte na chvíli se zastavit u kabelky. Je nová a mám ji z Topshopu. Jedná se o trošku odvážnější kup, protože kožená. Doufám, že mi vydrží opravdu dlouho... A asi ji teď i budete dost často vídat.


Poslední outfit je taková varianta na večer nebo na party a bílý vršek si můžete domyslet jakýkoliv. Já jsem použila svoji "jakože" hedvábnou halenku z H&M. Jinak můžete samozřejmě použít jakýkoliv bílý vršek, který vás napadne a máte ho zrovna po ruce. Jinak tahle halenka byla celkem impulzivní nákup, ale mám ji už přes dva roky a nosím ji moc ráda. Znáte ten pojem price per wear - čili cena kousku rozložená podle toho, kolikrát jste si danou věc oblékli? Tak vězte, že i když byla trošku dražší, už teď je cena za jedno oblečení sražená na minimum a věřím, že ještě půjde dolů...


Tak který outfit se vám líbil nejvíc? Budu moc ráda, když mi necháte komentář.

Těším se zase příště,

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Povedený článek, Evi, nejvíc se mi líbí ta poslední kombinace :) A kabelka z Topshopu vypadá skvěle, tak ať vydrží a dělá ti radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Tie šortky sú ozaj krásne :) Aj keď mám radšej jednoduchšie veci, dokonale si to skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář ;) Moc mě potěšil!

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images