How to style... černé kraťasy

Ahojte,

úplně ze všeho nejdřív se omlouvám za prodlevu.

Prostě jsem bohužel po nějakém čase v nové práci zjistila, že moje očekávání se totálně míjelo s realitou, a tak jsem musela řešit další výpověď a další hledání nového místa. Koncem srpna taky cestujeme do USA a tak jsme s přítelem řešili spoustu věcí kolem toho a na blog bohužel už nezbyl čas a ani moc energie.

Nicméně dnes jsem zpět s další malou inspirací, jak stylovat... Dnes jsou to černé kraťasy s krajkovým detailem na nohavicích. Ty moje jsou z loňské letní nabídky H&M a jsou celé bavlněné. Už jste je mohli vidět v outfitu tady. Moc se mi na nich ten zajímavý detail líbí.


První outfit je úplně casual, kamkoliv kdykoliv... Na běhání po městě, na piknik v parku a trošku se opakuju z postu, na který jsem odkazovala výš v tomhle článku. Kromě toho proužky a léto k sobě patří!


Druhý outfit zase do puntíku odráží moji oblibu v kombinacích zdánlivě nekombinovatelného a přesto to vypadá skvěle, co myslíte? V téhle kombinaci bych vyrazila na fesťák nebo kafe do města. Prostě pohodička.


Poslední outfit je elegance sama, jak je teď v módě říkat all black doplněný akorát džínovou bundou (mojí letní láskou číslo jedna). Outfit jako dělaný na letní večer ve městě na drink a taneček.


Jak se vám outfity líbí? Vyrazily byste v některém? Těším se na vaše komentáře.

Zdraví,

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images