Fingers up!

Léto a hudební festivaly k sobě neodmyslitelně patří. Přiznám se, že nejsem velká fanynka takových těch klasických českých se špatným jídlem a ještě horší muzikou jako Hrady nebo Majáles. Proto, když jsem se dozvěděla o festivalu nezávislé muziky Fingers up v Mohelnici od Aničky z blogu Dazzlicious, umínila jsem si, že další ročník musím prostě vidět. Indie rock, jak se tomuhle druhu muziky říká je totiž posledních pár let můj nejoblíbenější hudební žánr. Sice jsem neznala skoro žádnou kapelu, ale řekla jsem si, že to risknu a spolehnu se na dobrý vkus pořadatelů. A tímto Aničce ještě jednou děkuji za doporučení.

Z Brna jsme vyrážely s kamarádkou autem a vyhnuly jsme se schválně dálnici, musím se přiznat, že jako řidičku mě dálnice moc nelákají a v konečném výsledku to byl moc fajn vyhlídkový výlet. Za necelé dvě hodinky jsme už parkovaly auto kousíček od campu Morava, kde se festival odehrával. 

Camp byl úžasně připravený, stánečky s výborným jídlem, krásné dekorace a posezení z palet a pytlů se senem. Na jídlo cokoliv co jste si vzpomněli a nebyly to jen tak no name stánky. Z Prahy se účastnila Kavárna, co hledá jméno, z Brna Skog Urban Hub a Pasta truck. K ochutnání byly klasické grilované dobroty, francouzské palačinky a taky Faency fries. Ochutnala jsem podle mě od každého stánku něco a hojně jsem to zapíjela točeným Kingswoodem a Aperolem Spritz.




Podia neboli stage byly dvě a po hodinkách se tam střídaly skvělé kapely a musím říct, že až na jednu trochu slabší se mi líbily skoro všechny, které jsme si šly poslechnout. Páteční večer pak vystoupila slovenská kapela Desmod, která tak trochu bořila ten zcela indie line up, ale tak chápu. Tahák musí být.



Noc jsme přečkaly ve stanu a musím říct, že jsme měly poslechnout chlapce u vstupu, kteří nám nutili špunty do uší, protože jsme slyšeli úplně všechny naše sousedy a k ránu nám byla taky trochu zima. Dopoledne druhého dne jsme pak trávili na seminářích a přednáškách, které měly svůj vlastní koutek a malé podium.


Jinak to ale byl perfektní začátek léta. Dobré jídlo, dobré pití, fajn počasí, skvělá společnost, prostě pohodička! Snad na vás trochu té skvělé atmosféry dýchne alespoň z fotek.






Prozatím můj nejlepší letní zážitek a doufám, že takhle parádně bude léto dál pokračovat!


A co plánujete na léto vy? A na co se nejvíc těšíte?

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Evi, není zač, jsem ráda, že se ti na mé doporučení líbilo :) Fingers Up je super festival, hodně klidný, vhodný pro rodiny s dětmi a pro ty, kdo nemusí davy a ty masy lidí, co jsou na Colours. Pro mě to po Colours byla příjemná změna, letos jsem vynechala, ale příští rok si snad FU střihnu zase a třeba se potkáme :) Užívej léto, Evi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Ani, a budu moc ráda, když se příště potkáme i planovane ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images