Cesta do Ameriky

Hello a moc vás všechny po dlouhé době zdravím,

hlásím se vám po návratu z dovolené v USA. Pořád mám ještě husí kůži, když si uvědomím, jak daleko od domova jsme vlastně byli a že se mi opravdu splnil můj veliký sen se podívat za oceán.

Začínali jsme naši cestu v Miami a postupně jsme popojížděli na sever a skončili jsme v Bostonu. Na závěr jsme se ještě vraceli do New Yorku, odkud jsme pak odlétali domů do ČR.
Ujeli jsme neskutečných 3500 km a prožili dovolenou, na kterou budeme vzpomínat nejspíš celý život! Za mě to byla jednoznačně doposud nejlepší časová a finanční investice, jakou jsem kdy udělala.

Mapku přikládám pro představu.


Letenky jsme kupovali tuším někdy v květnu přes Apollo. Co se týká ubytování, opravdu dopředu jsme měli zabookované pouze ubytování v New Yorku, protože ten byl můj největší sen. Mám dojem, že jsme ještě pak těsně před odletem bookovali taky ubytování v Miami. Používali jsme hlavně Booking a Airbnb a tuším, že jsme využili taky jednou Hot Wire. Jelo nás šest a jeden z našich kamarádů měl s sebou notebook, což celé tohle plánování a objednávání dost usnadnilo. Kromě toho i ceny za ubytování byly přijatelnější. V Americe holt platí, čím víc, tím levnější. A to ve všem! Spali jsme v hotelech, motelech a jednu noc dokonce i na houseboatu.
Pro navigaci měli kluci stažené mapy offline vždycky na určitý úsek, který jsme potřebovali ujet. Benzín je v Americe za pusu!  Myslím, že za jídlo jsme tam nechali nesrovnatelně víc.

Jídlo jsme si buď kupovali v místních supermarketech, nebo jsme chodili do fast foodů. Když jsme se pak cítili trochu spendy, zašli jsme si i na nějaké větší jídlo do restaurace.

Koupali jsme se v moři i v oceánu. Párkrát jsme i ozkoušeli hotelové bazény. Navštívili jsme několik zábavních parků, nakupovali jsme v outletech a pochodili spoustu památek a známých míst. Sama ani nedokážu v hlavě zrekapitulovat kolik toho bylo, ale pokusím se vám to v dalších postech nějak popsat.

Pokud by vás něco ohledně cestování po Americe zajímalo, zeptejte se určitě v komentářích. Pokusím se vám na všecko odpovědět, pokud to bude v mých silách.

Těším se u příštího postu!

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images