Favourite American Moments Pt. 2

Zdravím vás,

dneska je načase podívat se na další moje oblíbené vzpomínky z cesty po USA. Tentokrát to budou města. Tak se pohodlně usaďte, jdeme na to...

Jedním ze super zážitků byla návštěva Wynwood walls v Miami. Je to část města, kde jsou na zdech umělecké graffitti. Jsem hrozně ráda, že jsme se tam stihli mrknout.



Po cestě na sever jsme udělali zastávku v Savannah. Tohle město na mě působilo dojmem, že toho strašně moc pamatuje. Procházeli jsme centrem města, kde na sebe mezi ulicemi navazovaly krásné maličkaté parky. Nádhera!




Zajímavou zastávkou byl samozřejmě i Washington, ale tam jsme neměli moc štěstí na počasí  a většinu hlavních památek jsme viděli spíš potmě, když to ještě s počasím jakž takž šlo.



Poslední dvě zastávky před New Yorkem byly Philadelphia a Atlantic City. Philadelphia se mi moc líbila, jen škoda, že jsme neměli víc času ji prozkoumat. Hrozně mi připomínala Amsterdam architekturou i celkově atmosférou. Ty evropské kořeny tam prostě jsou!




Atlantic City mě moc nezaujalo, je to prostě takové herní středisko u moře...




Doufám, že se vám fotky líbily. Kdyby vás k Americe cokoliv zajímalo, dejte mi vědět. Pokusím se odpovědět jak nejlíp budu umět.

Příště už se podíváme podrobně na NYC, protože to byl zkrátka můj splněný sen!

Mějte se krásně!

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Paráda, no určitě bych se ráda někdy vydala do Ameriky! :) Těším se na další článek.
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky ! :) A Ameriku závidím! :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Anoooo, Wynwood Walls! Zrovna teď jsem o tom také psala.
    Je to láska :)
    Ejnets in Peru | instagram: EJNETS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, tak to se musím jít taky podívat ;) Děkuji moc za návštěvu a za komentář.

      Vymazat
  4. Fotky vypadají moc dobře! ♥ byla jsem zatím jen v pár státech, doufám, že se tam brzy zase mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky doufám, že se tam ještě někdy vrátím ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images